Obchodné podmienky

I. ZÁKLADNÉ USTANOVENIA A VYMEDZENIE POJMOV

Ustanovenia obchodných podmienok (ďalej tiež len "obchodné podmienky" ) upravujú práva a povinnosti zmluvných strán kúpnej zmluvy uzavretej medzi spoločnosťou HomeGym s.r.o., so sídlom Na Záhradách 2A, Břeclav, PSČ 690 02, Česká republika,  IČO: 27708144, DIČ: CZ27708144, zapísaná v obchodnom registri vedenom Krajským súdom v Brne, oddiel C, vložka 53530 ako predávajúcim (ďalej tiež len "predávajúci" ) na jednej strane a kupujúcim (ďalej tiež len "kupujúci" ) na strane druhej (predávajúci a kupujúci spoločne ďalej tiež len "zmluvné strany" ) .

Predávajúci je ako prevádzkovateľ internetových obchodov patriacich do skupiny HomeGym s.r.o (ďalej tiež len "e-shop" – na účely týchto obchodných podmienok je použité jednotné číslo aj pre potreby viacerých severov) právnickou osobou, ktorá za účelom dodania tovaru, či už priamo alebo prostredníctvom iných podnikateľov, a poskytovanie služieb kupujúcim koná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti.

Kupujúcim (zákazníkom) je spotrebiteľ alebo podnikateľ.

Spotrebiteľom je každý človek, ktorý mimo rámca svojej podnikateľskej činnosti alebo mimo rámca samostatného výkonu svojho povolania uzatvára zmluvu s predávajúcim alebo s ním inak rokuje (ďalej tiež len "spotrebiteľ" ).

Podnikateľom je osoba, ktorá v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo v rámci samostatného výkonu svojho povolania, uzatvára zmluvu s predávajúcim alebo s ním inak rokuje, ako aj osoba, ktorá koná v mene alebo na účet podnikateľa (ďalej tiež len "podnikateľ ). Kupujúci berie na vedomie, že ak uvedie v objednávke svoje identifikačné číslo, platia pre neho ustanovenia obchodných podmienok pre podnikateľov, uvedených najmä v záverečných ustanoveniach týchto obchodných podmienok. Ďalej sa predpokladá, že podnikateľom je ten kupujúci, ktorý nie je spotrebiteľom.

Právne vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim sa riadia právnym poriadkom Českej republiky. Ak je kupujúcim spotrebiteľ, riadia sa právne vzťahy neupravené týmito obchodnými podmienkami príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka (zákon č. 89/2012 Zb.) v platnom a účinnom znení, a to najmä ustanoveniami §§ 2158 až 2174, ako aj zákonom o ochrane spotrebiteľa (zákon č. 634/1992 Zb.) v platnom a účinnom znení. Ak je kupujúcim podnikateľ, riadia sa právne vzťahy neupravené týmito obchodnými podmienkami príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka (zákon č. 89/2012 Zb.) v platnom a účinnom znení. Dojednanie odchyľujúce sa od ustanovení týchto obchodných podmienok je ďalej možné dojednať v kúpnej zmluve, pričom tieto odchylné dojednania v zmluve pred znením obchodných podmienok majú prednosť.

II. KÚPNA ZMLUVA

Kúpna zmluva je vždy uzatváraná v češtine ako úradnom jazyku Českej republiky.

Vystavenie tovaru na internetových stránkach e-shopu má iba informatívny charakter a nie je záväznou ponukou, resp. návrhom na uzavretie kúpnej zmluvy. Obrázky zobrazené pri jednotlivých položkách tovaru sú ilustračné. Za záväznú ponuku sa považuje odoslaná objednávka kupujúceho, pričom k uzavretiu zmluvy dochádza okamihom odoslania objednaného tovaru kupujúcemu, alebo okamihom doručenia záväzného súhlasu odoslaného zo strany predávajúceho, a to podľa toho, ktorý okamih nastane skôr. Prijatie objednávky potvrdí predávajúci kupujúcemu bezodkladne prostredníctvom informatívneho e-mailu, pričom toto potvrdenie nie je svojou povahou súhlasom s uzavretím zmluvy, ale potvrdením o tom, že objednávka bola predávajúcim riadne zaevidovaná.

Kupujúci je oprávnený odvolať svoj návrh na uzavretie kúpnej zmluvy bez akýchkoľvek sankcií, pokiaľ nedôjde k odoslaniu objednaného tovaru zo strany predávajúceho, pričom tento svoj zámer oznámi kupujúci predávajúcemu prostredníctvom e-mailu. Kupujúci berie na vedomie, že týmto nezanikajú práva a povinnosti zmluvných strán, ktoré im plynú z príslušných právnych predpisov, ako aj týchto obchodných podmienok.

Ak je kupujúcim spotrebiteľ, považuje sa vystavenie tovaru na internetových stránkach e-shopu za záväznú ponuku s výhradou vyčerpania zásob alebo straty schopnosti plniť, resp. návrh na uzavretie kúpnej zmluvy, pričom k uzavretiu kúpnej zmluvy dochádza okamihom odoslania objednávky spotrebiteľa a prijatím objednávky predávajúcim. Predávajúci vopred vylučuje prijatie ponuky, resp. objednávky spotrebiteľa, s dodatkom alebo odchýlkou.

Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť, ako aj prípadne odstúpiť od zmluvy, a to najmä v prípadoch, keď (a) kupujúci objedná tovar za cenu zverejnenú zrejmým omylom v dôsledku chyby interného informačného systému e-shopu, (b) s tovarom už nevyrába alebo nedodáva, (c) sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávateľa tovaru, alebo (d) tovar nie je k dispozícii v dôsledku nedodania tovaru alebo nemožnosti dodania tovaru na strane dodávateľa, tj ak nie je dostupnosť tovaru spôsobená priamo predávajúcim; pričom k uzavretiu kúpnej zmluvy v týchto uvedených prípadoch nedôjde. Ak kupujúci už zaplatil časť alebo celú výšku kúpnej ceny, bude mu táto čiastka prevedená späť na jeho účet alebo ním uvedenú adresu. O tejto skutočnosti bude kupujúci informovaný prostredníctvom e-mailu.

Predávajúci si tiež vyhradzuje právo vyhlásiť kúpnu zmluvu za neplatne uzavretú, ak dôjde k zneužitiu osobných údajov, zneužitiu platobnej karty a pod., alebo z dôvodu rozhodnutia správneho, súdneho, či iného orgánu verejnej moci, pričom o tejto skutočnosti bude kupujúci informovaný prostredníctvom e- mailu.

Ak je v rámci dodania tovaru poskytnutý kupujúcemu darček zadarmo (ďalej tiež len "darček" ), nemožno z týchto darčekov uplatňovať akékoľvek spotrebiteľské práva. Dodanie tovaru, ktorý je darčekom, nie je uzavretím kúpnej zmluvy, ale spĺňa náležitosti darovacej zmluvy podľa príslušných ustanovení Občianskeho zákonníka. Ustanovenie týchto obchodných podmienok sa na darčeky použije primerane.

III. PRÁVA Z CHYBNÉHO PLNENIA

Práva a povinnosti zmluvných strán ohľadom práv z chybného plnenia sa spravujú príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi (najmä ustanoveniami §§ 1914 až 1925, §§ 2099 až 2117, príp. §§ 2158 až 2174 Občianskeho zákonníka).

Predávajúci zodpovedá kupujúcemu, že tovar pri prevzatí nemá vady. Najmä predávajúci zodpovedá kupujúcemu, že v čase, keď kupujúci tovar prevzal:

  • má tovar vlastnosti, ktoré si zmluvné strany dojednali, a ak chýba dojednanie, má také vlastnosti, ktoré predávajúci alebo výrobca popísal alebo ktoré kupujúci očakával s ohľadom na povahu tovaru a na základe reklamy nimi vykonávanej;
  • sa tovar hodí na účel, ktorý na jeho použitie predávajúci uvádza alebo na ktorý sa tovar tohto druhu obvykle používa;
  • tovar zodpovedá akosťou alebo vykonaním dohodnutej vzorky alebo predlohe, ak bola akosť alebo prevedenie určené podľa zmluvnej vzorky alebo predlohy;
  • je tovar v zodpovedajúcom množstve miere, alebo hmotnosti;
  • a tovar vyhovuje požiadavkám právnych predpisov.

Ustanovenia uvedené vyššie v tomto odseku týchto obchodných podmienok sa nepoužijú pri tovare predávanom za nižšiu cenu (a) pre vadu, pre ktorú bola nižšia cena dohodnutá, (b) na opotrebenie tovaru spôsobené jeho obvyklým užívaním, (c) pri použitom tovare pre vadu zodpovedajúcu miere používania alebo opotrebenia, ktorú tovar mal pri prevzatí kupujúcim, alebo ak to vyplýva z povahy tovaru.

Spotrebiteľ je oprávnený uplatniť právo z vady, ktorá sa vyskytne pri spotrebnom tovare v dobe dvadsiatich štyroch mesiacov od prevzatia tovaru. Ak sa prejaví vada tovaru v priebehu šiestich mesiacov od prevzatia tovaru, má sa za to, že tovar bol vadný už pri prevzatí.

Práva z chybného plnenia uplatňuje kupujúci u predávajúceho. Za okamih uplatnenia reklamácie sa považuje okamih, kedy predávajúci obdržal od kupujúceho oznámenie s prejavom vôle kupujúceho uplatniť reklamáciu tovaru.

Ďalšie práva a povinnosti zmluvných strán súvisiace so zodpovednosťou za vady upravuje reklamačný poriadok predávajúceho.

IV. REKLAMAČNÝ PORIADOK

  • Na všetok tovar sa vzťahuje záručná doba. Záruka sa vzťahuje na všetky zjavné a skryté vady tovaru, ktoré nie sú zlučiteľné s jeho funkčnosťou, úžitkovými a estetickými vlastnosťami. Pri tovare, kde je to nevyhnutné, vystaví predávajúci kupujúcemu záručný list, ktorý kupujúci obdrží súčasne s tovarom. V ostatných prípadoch preukazuje kupujúci pôvod tovaru dokladom o kúpe (faktúra, dodací list, apod.). Na tieto účely je vhodné, aby si kupujúci tento doklad o kúpe tovaru po dobu trvania záručnej doby uschoval.
  • Kupujúci je povinný si tovar prezrieť bez zbytočného odkladu po jeho prevzatí. Prevzatím tovaru sa rozumie odovzdanie tovaru dopravcom (Slovenská pošta, GLS, apod.) kupujúcemu.
  • V prípade, že bude kupujúcemu doručená poškodená zásielka, uvedie kupujúci do odovzdávacieho protokolu vady odôvodňujúce neprevzatie zásielky tak, aby predávajúci mohol od prepravcu žiadať náhradu takto vzniknutej škody. Oprávnenú reklamáciu vybaví predávajúci obratom.
  • Ak zistí kupujúci vady tovaru, môže o tom upovedomiť predávajúceho prostredníctvom elektronického formulára, v ktorom kupujúci uvedie, v čom vidí vady tovaru, ich charakteristiku či prípadné prejavy (odporúčame vadu tovaru zdokumentovať fotografiami), ako aj nárok, ktorý v dôsledku vady uplatňuje. K reklamácii tovaru môže kupujúci taktiež použiť vzorový formulár na podanie reklamácie (dostupný na stiahnutie v sekcii Ako nakupovať, ktorý zašle písomne poštou na adresu predajcu alebo e-mailom na adresu info@homegym.sk
  • V dôsledku výskytu vady tovaru môže kupujúci uplatniť tieto nasledujúce nároky (a) dodanie chýbajúceho tovaru, (b) opravu tovaru, (c) primeranú zľavu z kúpnej ceny tovaru, (d) odstúpenie od zmluvy.
  • K reklamácii je vhodné predložiť faktúru (dodací list), ako aj doklad o zaplatení a dodaní tovaru a vlastný reklamovaný tovar.
  • V prípade reklamácie vád pri tovare, za ktorého akosť prevzal predávajúci záruku od výrobcu, musia byť tieto vady reklamované najneskôr do konca záručnej doby.
  • Ak je kupujúcim spotrebiteľ, je predávajúci povinný reklamáciu vybaviť v zákonnej lehote, najneskôr do 30 dní. Lehota na vybavenie reklamácie začína plynúť okamihom uplatnenia reklamácie, pričom beh lehoty na vybavenie reklamácií je pozastavený v prípade, keď je na vybavenie reklamácie nevyhnutná súčinnosť kupujúceho (napr. dodanie reklamovaného tovaru, či podkladov potrebných na vybavenie reklamácie a pod.). Predávajúci je povinný si vyžiadať doplnenie podkladov od kupujúceho v najkratšom možnom čase. Lehota je od tohto dátumu pozastavená až do dodania vyžiadaných podkladov kupujúcim.
  • Pri výskyte neodstrániteľnej vady, ktorá bráni tomu, aby tovar mohol byť riadne používaný ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu tovaru alebo môže odstúpiť od zmluvy. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak síce ide o vady odstrániteľné, ak však kupujúci nemôže pre opätovný výskyt vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať (tretia rovnaká vada či štvrtá vada akákoľvek sa považuje za dôvod uplatnenia práv z vadného plnenia ako v prípade neodstrániteľné vady). Pokiaľ sa jedná o iné vady neodstrániteľné a ak nepožaduje kupujúci výmenu veci, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny tovaru alebo môže od zmluvy odstúpiť.
  • Ak nemá tovar vlastnosti vyššie uvedené, môže kupujúci požadovať aj dodanie novej veci bez vád, pokiaľ to nie je vzhľadom na povahu vady neprimerané, ale pokiaľ sa vada týka iba súčasti veci, môže kupujúci požadovať len výmenu súčasti; ak to nie je možné, môže odstúpiť od zmluvy. Ak je to však vzhľadom na povahu vady neúmerné, najmä ak je možné vadu odstrániť bez zbytočného odkladu, má kupujúci právo na bezplatné odstránenie vady. Právo na dodanie novej veci, alebo výmenu súčasti má kupujúci aj v prípade odstrániteľnej vady, pokiaľ nemôže vec riadne užívať pre opakovaný výskyt vady po oprave alebo pre väčší počet vád. V takom prípade má kupujúci aj právo od zmluvy odstúpiť.
  • Ak neodstúpi kupujúci od zmluvy alebo ak neuplatní právo na dodanie novej veci bez vád, na výmenu jej súčasti alebo na opravu veci, môže požadovať primeranú zľavu. Kupujúci má právo na primeranú zľavu aj v prípade, že mu predávajúci nemôže dodať novú vec bez vád, vymeniť jej súčasť alebo vec opraviť, ako aj v prípade, že predávajúci nezjedná nápravu v primeranom čase alebo že by zjednanie nápravy spotrebiteľovi spôsobilo značné ťažkosti.
  • Záručný aj pozáručný servis tovaru je vykonávaný v pracovných dňoch od 8:00 do 16:00 hod., pokiaľ nie je medzi zmluvnými stranami dohodnuté inak.

V. POUČENIE O PRÁVE SPOTREBITEĽA ODSTÚPIŤ OD ZMLUVY

Ak je kúpna zmluva dojednaná prostredníctvom prostriedku komunikácie na diaľku (v internetovom obchode), má spotrebiteľ v súlade s ust. § 1829 ods. 1 Občianskeho zákonníka právo bez udania dôvodu odstúpiť od zmluvy do 14 kalendárnych dní odo dňa nasledujúceho po dni prevzatia tovaru spotrebiteľom , alebo ním určenou treťou osobou (inou ako dopravcom). Pokiaľ je predmetom kúpnej zmluvy (v rámci jednej objednávky) dodanie viacerých druhov tovaru alebo niekoľkých jeho častí, plynie táto lehota odo dňa nasledujúceho pod dňom, keď spotrebiteľ alebo ním určená tretia osoba (iná ako dopravca) prevezme poslednú dodávku tovaru alebo dodávku poslednej jeho časti .

Za účelom uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy je spotrebiteľ o svojom odstúpení od zmluvy povinný informovať predávajúceho (HomeGym s.r.o, Na Záhradách 2A, 690 02 Břeclav, Česká republika, e-mail: info@homegym.sk) formou jednostranného právneho konania, a to napríklad listom zaslaným prostredníctvom prevádzkovateľa poštových služieb alebo e-mailom. Spotrebiteľ môže tiež použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy (dostupný na stiahnutie v sekcii Ako nakupovať) alebo akékoľvek iné jednoznačné vyhlásenie. Odporúčame vždy priložiť kópiu dokladu o kúpe tovaru (postačí uviesť aj číslo objednávky alebo faktúry). Aby bola dodržaná lehota na odstúpenie od zmluvy, postačuje odoslať odstúpenie od zmluvy pred uplynutím 14 dňovej lehoty.

Ak odstúpi spotrebiteľ od zmluvy, vráti mu predávajúci bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy, peňažné plnenie (kúpnu cenu), ktoré od spotrebiteľa obdržal, vrátane nákladov na dodanie (okrem dodatočných nákladov vzniknutých v dôsledku kupujúcim zvolenému spôsobu dodania, ktorý je iný ako najlacnejší spôsob štandardného dodania predávajúcim ponúkaný). Pre vrátenie platieb použije predávajúci bezhotovostný platobný styk, vrátenie platby spotrebiteľovi prebehne bezhotovostným prevodom na číslo bankového účtu, ktoré uvedie spotrebiteľ. Predávajúci je oprávnený započítať na kúpnu cenu, ktorá má byť kupujúcemu vrátená, skutočne vynaložené náklady spojené s vrátením tovaru.

Ak odstúpi spotrebiteľ od zmluvy, nie je predávajúci povinný vrátiť prijaté peňažné plnenie kupujúcemu skôr, ako mu kupujúci tovar vráti alebo preukáže, že tovar predávajúcemu odoslal späť, a to podľa toho, čo nastane skôr. Spotrebiteľ zašle tovar predávajúcemu späť bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa, keď došlo k odstúpeniu od zmluvy. Lehota sa považuje za zachovanú, pokiaľ odošle tovar späť pred uplynutím 14 dní. Priame náklady spojené s vrátením tovaru znáša spotrebiteľ. Termín vrátenia tovaru je možné s predávajúcim dohodnúť e-mailom na adrese info@homegym.sk

Ak odstúpi kupujúci od kúpnej zmluvy, je povinný spolu s vráteným tovarom vrátiť aj s ním súvisiace poskytnuté darčeky vrátane všetkého, o čo sa obohatil. Pokiaľ nedôjde k vráteniu zo strany kupujúceho, bude takéto konanie kupujúceho chápané ako bezdôvodné obohatenie. Ak nie je vydanie predmetu bezdôvodného obohatenia dobre možné, má predávajúci právo na peňažnú náhradu vo výške obvyklej ceny.

Právo na odstúpenie od zmluvy v lehote 14 dní patrí iba koncovým spotrebiteľom, nie osobám, ktoré uzavreli kúpnu zmluvu v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo v rámci samostatného výkonu svojho povolania (podnikatelia). Kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy v prípadoch uvedených v ust. § 1837 Občianskeho zákonníka.

Právo na odstúpenie od zmluvy v lehote 14 dní nemožno chápať ako možnosť bezplatného zapožičania tovaru. Ak sa rozhodne spotrebiteľ uplatniť právo odstúpiť od zmluvy podľa predchádzajúcej vety, musí predávajúcemu do 14 dní od okamihu odstúpenia od zmluvy vydať všetko, čo na základe kúpnej zmluvy získal. Ak to už nie je možné (ak bol tovar zničený alebo spotrebovaný), musí spotrebiteľ poskytnúť predávajúcemu peňažnú náhradu ako protihodnotu toho, čo už nemôže byť vydané. Ak je vrátený tovar čiastočne poškodený, môže predávajúci uplatniť právo na náhradu škody a túto započítať s kúpnou cenou, ktorá má byť kupujúcemu vrátená. Predávajúci vzniknutú škodu spotrebiteľovi preukáže.

Spotrebiteľ zodpovedá iba za zníženie hodnoty tovaru v dôsledku nakladania s týmto tovarom iným spôsobom, než ktorý je potrebný na oboznámenie sa s povahou a vlastnosťami tovaru, vrátane jeho funkčnosti. Spotrebiteľ si môže tovar vyskúšať, nemalo by však dôjsť k jeho zjavnému opotrebovaniu. Tovar môže byť použitý, ale je potrebné zohľadniť náklady, ktoré môžu predávajúcemu v súvislosti s uvedením tovaru do pôvodného stavu vzniknúť, a ktoré môžu byť požadované na úhradu. Kupujúci môže týmto nákladom predísť, ak sám tovar uvedie do pôvodného stavu (očistenie, skompletizovanie, správne zabalenie a pod.). Každý prípad odstúpenia od zmluvy je posudzovaný individuálne.

Obal nie je predmetom kúpy a ani súčasťou kúpenej veci, aj napriek tomu má predávajúci právo na náhradu skutočne vynaložených nákladov spojených s vrátením tovaru, a ako také môžu byť kupujúcemu naúčtované a započítané s kúpnou cenou, ktorá má byť kupujúcemu vrátená. Každý prípad odstúpenia od zmluvy je posudzovaný individuálne.

VI. VAŠA OCHRANA

Počas našej spolupráce sa snažíme plne chrániť Vaše súkromie. Aby sme vám však mohli ponúknuť naše služby, potrebujeme poznať niektoré potrebné údaje. Tieto údaje chránime pred zneužitím. Prečítajte si prosím podrobnosti ďalej v tomto odseku.

  • Požadované (povinné) údaje – tieto sú na registračnom formulári označené hviezdičkou. Aby ste nemuseli registračné údaje zadávať pri každom nákupe znova, využite možnosti registrácie.
  • Údaje o našej spolupráci – počas spolupráce sú zhromažďované informácie o Vašej objednávke. Je to nutné na zabezpečenie dodávok tovaru, vybavovanie reklamácií a podobne. Údaje o objednávkach sú ukladané v bezpečnej databáze a nie sú poskytované tretím stranám.
  • Využitie zákazníckych dát mimo skupiny serverov Homegym sro – zákaznícke dáta sú v rámci skupiny serverov Homegym sro dôverné a nie sú poskytované žiadnym subjektom s výnimkou partnerov zaisťujúcich platobný styk, ktorými môžu byť napr. banky, a dopravcov. To však vždy iba v rámci jednej konkrétnej platby či konkrétnej prepravy. Tieto dáta nie sú poskytované reklamným, marketingovým, ani iným obdobným spoločnostiam.
  • Odoslaním objednávky alebo registráciou súhlasíte so zasielaním obchodných oznámení (akčných ponúk) na uvedené kontaktné údaje. Toto zasielanie môžete jednoducho zrušiť, potrebné inštrukcie na to nájdete v záhlaví doručeného mailu.
  • Používaním e-shopu súhlasíte so zhromažďovaním a používaním informácií o Vás a Vašich objednávkach. Pravidlá zaobchádzania s týmito údajmi sú popísané v tomto dokumente. Ak dôjde v budúcnosti k ich zmene, budú detaily nových pravidiel verejne publikované, takže budete mať možnosť sa o nich dozvedieť.
  • Súhrnné informácie – dôveryhodným tretím stranám alebo verejnosti môžeme poskytovať súhrnné štatistické informácie o zákazníkoch, návštevnosti, obrate a ďalšie súvisiace údaje. Táto štatistika však neobsahuje žiadnu informáciu, ktorá by umožnila identifikovať jednotlivých zákazníkov (napr. Český štatistický úrad).
  • Do skupiny serverov HomeGym s.r.o. patria: homegym.sk, fitness.cz, homegym.at, homegym.hu (tento zoznam serverov môže byť doplnený o ďalšie servery patriaci do skupiny HomeGym s.r.o.).

VII. ĎALŠIE INFORMÁCIE K NÁKUPU

Expedičné lehoty

  • U každého tovaru je uvedená jeho skladová dostupnosť. Ak je tovar skladom, je obvykle expedovaný najneskôr nasledujúci pracovný deň, pričom pri všetkých objednávkach má kupujúci možnosť dohodnúť si vopred termín dodania tovaru (v pracovný deň).
  • Darčeky k produktom zo sekcie "Posilňovacie stroje" sú expedované vždy po uplynutí zákonnej lehoty na uplatnenie práva spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy podľa ust. § 1829 Občianskeho zákonníka, najskôr však po uplynutí 14 dní od prevzatia tovaru. Zásielky s darčekmi sú zasielané na dodaciu adresu kupujúceho uvedenú v objednávkovom formulári, a to prostredníctvom prepravcu, ktorý adresáta telefonicky upovedomí o doručení zásielky a dohodne si s ním termín dodania. Ak neprevezme kupujúci zásielku, bude predávajúci považovať zásielku za odmietnutú. Ak si vyžiada kupujúci opakované zaslanie darčeka, predávajúci kupujúcemu darček odošle, kupujúci je však v tomto prípade povinný uhradiť predávajúcemu náklady spojené s prepravou.
  • Predávajúci si vyhradzuje právo zasielať darčeky výhradne na adresy na území Slovenskej republiky.

Platobné podmienky

  • Dobierka - cenu tovaru a prípadné poplatky spojené s dodaním tovaru hradí kupujúci pri dodaní tovaru.
  • Hotovosť – iba pri tovare, ktorý je prepravovaný rozvozom zabezpečovaného spoločnosťou HomeGym s.r.o.
  • Platobnou kartou – akceptujeme platobné karty Visa, Master Card, Visa Electron, Maestro, pričom pri doručení tovaru prostredníctvom GLS je možné vykonať platbu platobnou kartou (Visa, Master Card) priamo na mobilnom platobnom termináli vodiča.
  • Bezhotovostným prevodom na bankový účet - kúpna cena tovaru je hradená pred dodaním tovaru, pričom najneskôr nasledujúci pracovný deň po objednaní tovaru je kupujúcemu doručená faktúra s platobnými údajmi tak, aby bolo možné vykonať bezhotovostný prevod. Ak nebude úhrada kúpnej ceny vykonaná do 14 dní od zaslania platobných údajov, bude objednávka kupujúceho považovaná za stornovanú.
  • Na splátky - kupujúci hradí akontáciu a potom mesačne vypočítanú výšku splátky.

Ďalšie poskytované služby

  • Pri opakovanom nákupe fitness zariadenia ponúka predávajúci zľavu min. 3% z odporúčanej ceny.
  • Pri jednorazovom nákupe viacerých kusov fitness zariadení je možné dojednať zľavu dohodou.
  • Cenové akcie na tovar sú platné do vypredania zásob, popr. ich platnosť je časovo obmedzená.
  • Predávajúci ponúka možnosť dojednania montáže u všetkých druhov tovaru zo sekcie posilňovacie stroje, pri ktorých nie je poskytovaná montáž zadarmo. Túto službu je nutné dohodnúť vopred s predávajúcim.
  • Montáž fitness zariadenia je realizovaná pri druhoch tovaru označených ikonou montáž zadarmo.
  • Výhody a poskytované služby možno nájsť aj v sekcii Fitness klub.

Spôsob dopravy, poštovné a balné

Všetky ponúkané spôsoby dopravy, ich aktuálne podmienky a ceny nájdete na webovej stránke TU.

VIII. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

Odoslaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito obchodnými podmienkami, ako aj s reklamačným poriadkom, a že s týmito bez výhrad súhlasí, pričom kupujúci je na tieto obchodné podmienky a reklamačný poriadok dostatočným spôsobom as dostatočným predstihom pred vlastným uskutočnením objednávky upozornený a má možnosť sa s týmito zoznámiť.

Kupujúci udeľuje predávajúcemu súhlas so spracovaním a zhromažďovaním osobných údajov v databáze predávajúceho pre potreby e-shopu. Súhlas so spracovaním a zhromažďovaním osobných údajov môže kupujúci kedykoľvek odvolať. Osobné údaje kupujúcich sú predávajúcim chránené proti zneužitiu a nie sú odovzdávané tretím osobám s výnimkou partnerov zaisťujúcich platobný styk, či externých dopravcov, pričom osobné údaje kupujúcich sú týmto subjektom odovzdávané iba v rozsahu nutnom pre doručenie tovaru. Nakladanie s osobnými údajmi sa riadi platnými právnymi predpismi Českej republiky, najmä príslušnými ustanoveniami zákona o ochrane osobných údajov (zákon č. 101/2000 Zb.) v platnom a účinnom znení. Kupujúci týmto ďalej súhlasí so zasielaním obchodných oznámení.

Vašu spokojnosť s nákupom zisťujeme prostredníctvom e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi, do ktorého je náš e-shop zapojený. Tie vám zasielame zakaždým, keď u nás nakúpite, pokiaľ v zmysle § 7 ods. 3 zákona č. 480/2004 Zb. o niektorých službách informačnej spoločnosti ich zasielanie neodmietnete. Spracovanie osobných údajov na účely zaslania dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi vykonávame na základe nášho oprávneného záujmu, ktorý spočíva v zisťovaní vašej spokojnosti s nákupom u nás. Na zasielanie dotazníkov, vyhodnocovanie vašej spätnej väzby a analýz nášho trhového postavenia využívame spracovateľa, ktorým je prevádzkovateľ portálu Heureka.sk; tomu na tieto účely môžeme odovzdávať informácie o zakúpenom tovare a vašu e-mailovú adresu. Vaše osobné údaje nie sú pri zasielaní e-mailových dotazníkov odovzdané žiadnej tretej strane na jej vlastné účely. Proti zasielaniu e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi môžete kedykoľvek vyjadriť námietku odmietnutím ďalších dotazníkov pomocou odkazu v e-maile s dotazníkom. V prípade vašej námietky vám dotazník nebudeme ďalej zasielať.

Ak je kupujúcim podnikateľ, vzťahujú sa na zmluvný vzťah medzi predávajúcim a kupujúcim niektoré odlišné ustanovenia, uvedené nižšie:

  • Ak nie je v záručných podmienkach výrobcu uvedené inak, platí záručná doba v dĺžke trvania 12 mesiacov od prevzatia tovaru kupujúcim.
  • Zakúpený tovar nie je možné vrátiť bez udania dôvodu.
  • Neuplatnia sa ustanovenia čl. III. "Práva z chybného plnenia", v ktorom je ustanovené, že "ak sa prejaví vada v priebehu šiestich mesiacov od prevzatia tovaru, má sa za to, že tovar bol chybný už pri prevzatí.".
  • V prípade oprávnenej reklamácie nemá kupujúci právo na náhradu dopravného.

V prípade sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim môže spotrebiteľ využiť možnosti mimosúdneho riešenia sporu. V takom prípade môže spotrebiteľ kontaktovať subjekt mimosúdneho riešenia sporu, ktorým je Česká obchodná inšpekcia, a postupovať podľa pravidiel uvedených na webových stránkach www.coi.cz , kde možno okrem iného nájsť viac informácií o mimosúdnom riešení sporov. Alternatívne riešenie sporu je možné tiež začať prostredníctvom on-line formulára na stránkach ? https://webgate.ec.europa.eu/odr/ .

Tieto podmienky nadobúdajú účinnosť dňa 15. decembra 2023